Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/16877

Os games digitais como um recurso cognitivo na aprendizagem: um estudo de caso
Eguía Gómez, Jose Luis; Contreras Espinosa, Ruth S.; Solano Albajés, Lluís
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Universitat Politècnica de Catalunya. GIE - Grup d'Informàtica a l'Enginyeria
-Àrees temàtiques de la UPC::So, imatge i multimèdia
-Computer games
-Jocs per ordinador -- Aspectes educatius
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Contreras Espinosa, Ruth S.; Eguía Gómez, Jose Luis; Solano Albajés, Lluís
Eguía Gómez, Jose Luis; Contreras Espinosa, Ruth S.; Solano Albajés, Lluís
Eguía Gómez, Jose Luis; Solano Albajés, Lluís; Contreras Espinoza, Ruth Sofia
Eguía Gómez, Jose Luis; Solano Albajés, Lluís; Contreras Espinoza, Ruth Sofia
Eguía Gómez, Jose Luis; Contreras Espinoza, Ruth Sofia; Solano Albajés, Lluís