To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/12596

Higher education challenges: introduction of active methodologies in engineering curricula
Ponsa Asensio, Pere; Amante García, Beatriz; Román Jiménez, José Antonio; Oliver del Olmo, Sonia; Díaz Boladeras, Marta; Vives i Gràcia, Josep
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Projectes d'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. GREC - Grup de Recerca en Enginyeria del Coneixement; Universitat Politècnica de Catalunya. MTA - Modelització i Tecnologia Ambiental
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Habilitats personals i competències
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge actiu
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d'Educació Superior
Portfolios in education
Problem-based learning
Project method in teaching
Active learning
Currículums (Ensenyament)
Aprenentatge basat en problemes
Aprenentatge actiu
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Amante García, Beatriz; Ponsa Asensio, Pere; Romero, Carmen; Oliver del Olmo, Sonia; Vilanova, Ramón
Amante García, Beatriz; Lacayo Vidal, Alex; Piqué Miserachs, Marc; Oliver del Olmo, Sonia; Ponsa Asensio, Pere; Vilanova, Ramón
Ponsa Asensio, Pere; Amante García, Beatriz; Díaz Boladeras, Marta
Ponsa Asensio, Pere; Amante García, Beatriz; Díaz Boladeras, Marta
 

Coordination

 

Supporters