To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/6040

Proposta d'estructura docent en titulacions d'enginyeria per a facilitar la introducció de metodologies actives en la transició a l'espai europeu d'educació superior
Ponsa Asensio, Pere; Román Jiménez, José Antonio; Díaz Boladeras, Marta; Vives i Gràcia, Josep
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Biblioteques i Documentació; Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d'Educació Superior
-Active learning
-Estructura docent
-Aprenentatge basat en problemes
-Metodologies actives
-Innovació docent
-Ensenyament de l’enginyeria
-Aprenentatge actiu
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Conference Object
UOC
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ponsa Asensio, Pere; Amante García, Beatriz; Román Jiménez, José Antonio; Oliver del Olmo, Sonia; Díaz Boladeras, Marta; Vives i Gràcia, Josep
Ponsa Asensio, Pere; Román Jiménez, José Antonio; Arnó Macià, Elisabet; Pérez Soriano, Jaume
Román Jiménez, José Antonio; Pérez Soriano, Jaume; Ponsa Asensio, Pere; Quiñones Ruiz, José Miguel; De la Vega, Ricardo; Vilà Martí, Frederic
Térmens i Graells, Miquel; Barrios Cerrejón, M. Teresa; Díaz Boladeras, Marta; Guasch Murillo, Daniel; Ponsa Asensio, Pere; Ribera, Mireia
 

Coordination

 

Supporters