Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/9748

Los consumidores de vino tinto con "denominación de origen": segmentación del mercado y estructura de preferencias
Sánchez García, Mercedes; Gil Roig, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Agricultura::Viticultura
Wine and wine making - Marks of origin
Consumers' preferences
Vino tinto
Denominación de origen
Vi negre -- Denomiancions d'origen -- Espanya
Consumidors -- Preferències
Article
l'Institut Europeen de Conjoncture viti-vinicole
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Sánchez García, Mercedes; Gil Roig, José María; Gracia Royoz, Azucena
Soler, Francisco; Gil Roig, José María; Sánchez García, Mercedes; Sanjuán, Ana Isabel
Sánchez García, Mercedes; Gil Roig, José María; Gracia Royoz, Azucena
Sánchez García, Mercedes; Iraiboz Apezteguia, Belen; Gil Roig, José María