Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/28074
Título:
|
Els dissenys curriculars per competències en els títols de grau i postgrau: possibilitats i limitacions
|
Autor/a:
|
Cano García, Elena
|
Otros autores:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
L'Espai Europeu d'Educació Superior planteja reptes ineludibles que caldrà abordar a mig i llarg termini en tant que impliquen un canvi cultural difícil d'incorporar sobtadament per bona part de la comunitat acadèmica. El debat sobre el tipus de plans d'estudis (el seu contingut i estructura) i sobre les formes organitzatives i de treball que hi haurien de portar aparellades no és un debat sobre el format o l'aparença en què organitzem el treball sinó sobre el propi sentit del treball, de la missió de les institucions universitàries i del nostre rol com a professors i professores. |
Fecha de creación:
|
13-07-2012 |
Materia(s):
|
-Educació superior -Competències bàsiques en educació -Disseny curricular -Competency based education -Curriculum planning -Higher education -Espai Europeu d'Educació Superior |
Derechos:
|
(c) ICE Universitat de Barcelona, 2009
|
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
ICE Universitat de Barcelona
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem