Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Santana López, Eva
dc.contributor.author
Ferran Morgado, Ainhoa
dc.date.accessioned
2008-07-22T10:17:25Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:10Z
dc.date.available
2008-07-22T10:17:25Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:10Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2008-07-22T10:17:25Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/9131
dc.description.abstract
L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model l’activitat promocional d' El Periódico de Catalunya (2003- 2008) i d' ADN (2006- 2008).
cat
dc.format.extent
88, 49 p.
ca
dc.format.extent
608078 bytes
dc.format.extent
436709 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Publicitat en la premsa
ca
dc.subject.other
Promoció de vendes
ca
dc.subject.other
Catalunya
ca
dc.title
Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-FERRAN-2008(1).pdf

593.8Kb PDF

TFC-FERRAN-2008(2).pdf

426.4Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)