I-Talent, de la Fundació Adsis Barcelona: Estratègia de creació i posicionament d'una consultoria social especialitzada en diversitat i inclusió mitjançant l’estudi de mercat i el pla de màrqueting

dc.contributor
Parra Rodríguez, Carmen, 1962-
dc.contributor.author
Crusellas Franquesa, Jordi
dc.date.accessioned
2023-11-08T11:56:07Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:18:20Z
dc.date.available
2023-11-08T11:56:07Z
dc.date.available
2024-10-02T11:18:20Z
dc.date.issued
2023-09
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/537026
dc.description.abstract
Aquest treball recull la creació d'I-Talent, la consultoria social de la Fundació Adsis Barcelona. Creada amb els objectius d'aportar valor positiu a les empreses i poder diversificar els ingressos de l'entitat. A través d’aquesta iniciativa s’ofereix un guia per altres entitats que vulguin realitzar projectes socials similars destinats a empreses. Es destaca l'estudi de mercat dut a terme i el pla de màrqueting de la consultoria.
cat
dc.description.abstract
Este trabajo recoge la creación de I-Talent, la consultoría social de la Fundación Adsis Barcelona. Creada con los objetivos de aportar valor positivo a las empresas y poder diversificar los ingresos de la entidad. A través de esta iniciativa se ofrece una guía para otras entidades que quieran realizar proyectos similares destinados a empresas. Se destaca el estudio de mercado llevado a cabo y el plan de márquetin de la consultoría.
spa
dc.description.abstract
This work encompasses the creation of I-Talent, the social consulting of the Fundación Adsis Barcelona. Established with the objectives of providing positive value to businesses and diversifying the organization's income. Through this initiative, a guide is offered for other entities interested in conducting similar projects aimed at businesses. The executed market research and the marketing plan of the consultancy are highlighted.
eng
dc.format.extent
86 p.
dc.language.iso
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting per Internet
dc.subject.other
Assessors d'empresa
dc.subject.other
Empreses socials
dc.subject.other
Integració laboral
dc.title
I-Talent, de la Fundació Adsis Barcelona: Estratègia de creació i posicionament d'una consultoria social especialitzada en diversitat i inclusió mitjançant l’estudi de mercat i el pla de màrqueting
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.subject.udc
65
dc.embargo.terms
cap
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFM_CRUSELLAS_2023.pdf

656.4Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)