Aquest treball recull la creació d'I-Talent, la consultoria social de la Fundació Adsis Barcelona. Creada amb els objectius d'aportar valor positiu a les empreses i poder diversificar els ingressos de l'entitat. A través d’aquesta iniciativa s’ofereix un guia per altres entitats que vulguin realitzar projectes socials similars destinats a empreses. Es destaca l'estudi de mercat dut a terme i el pla de màrqueting de la consultoria.
Este trabajo recoge la creación de I-Talent, la consultoría social de la Fundación Adsis Barcelona. Creada con los objetivos de aportar valor positivo a las empresas y poder diversificar los ingresos de la entidad. A través de esta iniciativa se ofrece una guía para otras entidades que quieran realizar proyectos similares destinados a empresas. Se destaca el estudio de mercado llevado a cabo y el plan de márquetin de la consultoría.
This work encompasses the creation of I-Talent, the social consulting of the Fundación Adsis Barcelona. Established with the objectives of providing positive value to businesses and diversifying the organization's income. Through this initiative, a guide is offered for other entities interested in conducting similar projects aimed at businesses. The executed market research and the marketing plan of the consultancy are highlighted.
Català
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting per Internet; Assessors d'empresa; Empreses socials; Integració laboral
86 p.
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/