dc.contributor
Parra Rodríguez, Carmen, 1962-
dc.contributor.author
Novoa Moreno, Carla Elizabeth
dc.date.accessioned
2023-10-23T11:13:43Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:18:18Z
dc.date.available
2023-10-23T11:13:43Z
dc.date.available
2024-10-02T11:18:18Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/536975
dc.description.abstract
L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un Pla de Comunicació per a la nova col·lecció
de moda ancestral andina de Pepa Piñeros, una restauradora d'obres d'art, dissenyadora de
modes i artista equatoriana amb residència a Barcelona. La seva proposta de moda es basa
en la sostenibilitat, revitalització i reivindicació dels teixits ancestrals andins, així com en la
preservació de la saviesa ancestral. Per a això, es durà a terme un diagnòstic inicial de la
marca, el que permetrà desenvolupar un pla de comunicació que estigui en línia amb els
objectius estratègics i comunicatius de la marca. Finalment, es durà a terme una planificació
detallada de les accions necessàries per complir amb aquests objectius.
cat
dc.description.abstract
El objetivo de este proyecto es desarrollar un Plan de Comunicación para la nueva colección
de moda ancestral andina de Pepa Piñeros, una restauradora de obras de arte, diseñadora
de modas y artista ecuatoriana radicada en Barcelona. Su propuesta de moda se basa en la
sostenibilidad, revitalización y reivindicación de los tejidos ancestrales andinos, así como en
la preservación de la sabiduría ancestral. Para ello, se llevará a cabo un diagnóstico inicial
de la marca, lo que permitirá desarrollar un plan de comunicación que esté en línea con los
objetivos estratégicos y comunicativos de la marca. Finalmente, se llevará a cabo una
planificación de las acciones necesarias para cumplir con estos objetivos.
spa
dc.description.abstract
The aim of this project is to develop a Communication Plan for Pepa Piñeros' new collection
of ancestral Andean fashion. Pepa Piñeros is an Ecuadorian art restorer, fashion designer,
and artist based in Barcelona. Her fashion proposal is based on sustainability, revitalization,
the vindication of ancestral Andean textiles, and the preservation of ancestral wisdom. To
achieve this, an initial diagnosis of the brand will be carried out, which will allow the
development of a communication plan that is in line with the brand's strategic and
communicative objectives. Finally, a plan will be made of the necessary actions to achieve
these objectives
eng
dc.format.extent
62 p.
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Organitzacions no governamentals
cat
dc.subject.other
Planificació estratègica
cat
dc.subject.other
Economia social
cat
dc.title
Plan de comunicación para la colección Nuna Wari de Pepa Piñeiros
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess