El cambio de estrategia en la comunicación de McDonald’s para adaptarse al paradigma ecológico

Autor/a

Núñez Yelmo, Marta

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Vidal Mestre, Montserrat

Data de publicació

2020-07



Resum

Aquest treball té com a objectiu analitzar l'adaptació de l'estratègia comunicativa d'una marca rellevant del sector alimentari com és McDonald’s, després de veure's irremeiablement sotmesa al paradigma ecològic dels nostres temps. Per això, també s'estudiaran quins han estat els canvis socials que han provocat aquesta situació, a la qual les marques tendeixen a adaptar-se cada vegada més per a mantenir-se en el mercat.


Este trabajo tiene como objetivo analizar la adaptación de la estrategia comunicativa de una marca relevante del sector alimentario como es McDonald’s, tras verse irremediablemente sometida al paradigma ecológico de nuestros tiempos. Para ello, también se estudiarán cuáles han sido los cambios sociales que han provocado esta situación, a la que las marcas tienden a adaptarse cada vez más para mantenerse en el mercado.


This work aims to analyze the adaptation of the communication strategy of a relevant brand in the food sector such as McDonald’s, after being irretrievably subjected to the ecological paradigm of our times. To do this, they will also study what have been the social changes that have caused this situation, to which brands tend to adapt more and more to stay in the market.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Estratègia empresarial; Desenvolupament sostenible; Comunicació

Pàgines

76 p.

Documents

TFG - Núñez Yelmo, Marta - Publicitat - 2020.pdf

9.775Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)