El cambio de estrategia en la comunicación de McDonald’s para adaptarse al paradigma ecológico

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Vidal Mestre, Montserrat
dc.contributor.author
Núñez Yelmo, Marta
dc.date.accessioned
2022-03-04T12:20:39Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:29Z
dc.date.available
2022-03-04T12:20:39Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:29Z
dc.date.issued
2020-07
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/521547
dc.description.abstract
Aquest treball té com a objectiu analitzar l'adaptació de l'estratègia comunicativa d'una marca rellevant del sector alimentari com és McDonald’s, després de veure's irremeiablement sotmesa al paradigma ecològic dels nostres temps. Per això, també s'estudiaran quins han estat els canvis socials que han provocat aquesta situació, a la qual les marques tendeixen a adaptar-se cada vegada més per a mantenir-se en el mercat.
cat
dc.description.abstract
Este trabajo tiene como objetivo analizar la adaptación de la estrategia comunicativa de una marca relevante del sector alimentario como es McDonald’s, tras verse irremediablemente sometida al paradigma ecológico de nuestros tiempos. Para ello, también se estudiarán cuáles han sido los cambios sociales que han provocado esta situación, a la que las marcas tienden a adaptarse cada vez más para mantenerse en el mercado.
spa
dc.description.abstract
This work aims to analyze the adaptation of the communication strategy of a relevant brand in the food sector such as McDonald’s, after being irretrievably subjected to the ecological paradigm of our times. To do this, they will also study what have been the social changes that have caused this situation, to which brands tend to adapt more and more to stay in the market.
eng
dc.format.extent
76 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Estratègia empresarial
cat
dc.subject.other
Desenvolupament sostenible
cat
dc.subject.other
Comunicació
cat
dc.title
El cambio de estrategia en la comunicación de McDonald’s para adaptarse al paradigma ecológico
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG - Núñez Yelmo, Marta - Publicitat - 2020.pdf

9.775Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)