El fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comerciales

Autor/a

Purcallà Ariño, Xavier

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Oteo Soler, Francisco

Data de publicació

2008-03-11T15:18:29Z



Resum

Aquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es demostra si Ronaldinho es una aposta segura d’èxit a l’hora de publicitar la marca o els productes d’una empresa o d’un anunciant, és a dir, concloure si resulta encertat apostar per Ronaldinho com prescriptor de marques comercials.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Ronaldinho; Publicitat; Marques comercials

Pàgines

74, 30 p.

508078 bytes

10025896 bytes

Documents

TFC-PURCALLA-2008(1).pdf

496.1Kb

TFC-PURCALLA-2008(2).pdf

9.561Mb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)