dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Oteo Soler, Francisco |
dc.contributor.author |
Purcallà Ariño, Xavier |
dc.date.accessioned |
2008-03-11T15:18:29Z |
dc.date.available |
2008-03-11T15:18:29Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2008-03-11T15:18:29Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/5207 |
dc.format.extent |
74, 30 p. |
dc.format.extent |
508078 bytes |
dc.format.extent |
10025896 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Ronaldinho |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.subject.other |
Marques comercials |
dc.title |
El fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comerciales |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Aquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es demostra si Ronaldinho es una aposta segura d’èxit a l’hora de publicitar la marca o els productes d’una empresa o d’un anunciant, és a dir, concloure si resulta encertat apostar per Ronaldinho com prescriptor de marques comercials. |