New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials
dc.contributor
Guillén Martínez, Francisco J.
dc.contributor.author
Pérez Ruz, Jordi
dc.date.accessioned
2008-03-04T16:54:52Z
dc.date.available
2008-03-04T16:54:52Z
dc.date.created
2007
dc.date.issued
2008-03-04T16:54:52Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/5176
dc.description.abstract
Cada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques per publicitar i arribar de manera mes eficient al públic objectiu. Buzz Marketing és un nou terme provinent de l’anglès i la seva traducció vindria a ser “marketing mitjançant el rumor o de tafaneria”. Hi ha noms similars com el Boca-Orella o la predicació.
cat
dc.format.extent
51 p.
ca
dc.format.extent
247703 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Màrqueting
ca
dc.subject.other
Publicitat de boca en boca
ca
dc.subject.other
Comunicació en màrqueting
ca
dc.title
New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-PEREZRUZ-2007.pdf

241.8Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)