New technologies in marketing: the special case of Buzz Marketing

Autor/a

Pérez Ruz, Jordi

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials

Guillén Martínez, Francisco J.

Data de publicació

2008-03-04T16:54:52Z



Resum

Cada dia és més difícil convèncer al consumidor de que compri els productes d’una determinada empresa o contracti els seus serveis simplement amb la publicitat convencional. Això ha provocat l’aparició de noves tècniques per publicitar i arribar de manera mes eficient al públic objectiu. Buzz Marketing és un nou terme provinent de l’anglès i la seva traducció vindria a ser “marketing mitjançant el rumor o de tafaneria”. Hi ha noms similars com el Boca-Orella o la predicació.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Anglès

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Màrqueting; Publicitat de boca en boca; Comunicació en màrqueting

Pàgines

51 p.

247703 bytes

Documents

TFC-PEREZRUZ-2007.pdf

241.8Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)