La Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) és una de les tres universitats promogudes per la Fundación Universitaria San Pablo CEU. Des que es va constituir com universitat privada l’any 2003, la UAO CEU ha apostat per un model acadèmic diferencial basat en la connexió permanent entre professors i alumnes i en la implantació de metodologies docents innovadores. La UAO CEU ha configurat una oferta acadèmica única en que la internacionalització adquireix cada cop una importància més gran. A més de l’àmplia oferta de graus, dobles graus i bilingual degrees, la universitat posa a disposició dels alumnes graduats, dels joves professionals i dels executius amb gran experiència, els seus programes de màsters oficials i propis, postgraus, programes especialitzats i programes de doctorat, que completen una excel·lent proposta acadèmica. La Universitat Abat Oliba CEU es preocupa per proporcionar a l’estudiant una formació integral per poder enfrontar-se amb criteris propis i sòlids als seus reptes professionals i personals.
Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat Abat Oliba CEU i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@uao.es.
Dausà i Coromí, Martí (2025-09)
Aquest Treball de Final de Grau busca crear una sinergia entre la marca personal, l'estilisme i les xarxes socials. A través d'una metodologia mixta, que combina teoria i un cas pràctic, s'utilitzaran eines que permetin a ...
Del Barco Palomares, Alexia (2025-07)
Moltes persones admiren la moda del luxe i volen seguir les seves tendències, però no tothom pot permetre-li-ho econòmicament. Aquest treball de final de grau busca emprendre una marca que aconsegueixi sadollar el desig ...
Uguet Bonet, Marc (2025-06)
El present Treball de Fi de Grau, amb caràcter de recerca, se centra en l'anàlisi qualitativa de l’evolució i adaptació al context social de cada època que han tingut les campanyes publicitares de Gillette. Mitjançant ...
Ferrero Pérez, María (2024-07)
El context del treball aborda la necessitat contemporània de revitalitzar l'interès dels joves per la història i la cultura en un món dominat per la tecnologia. Proposo utilitzar el Museu Nuria Pla a Barcelona com a exemple ...
Castillo Aponte, María (2025-06)
Aquest projecte se centra en renovar la identitat visual de UNOde50 per a alinear la seva imatge amb el caràcter de les seves joies. Les peces de la marca transmeten una essència trencadora, original, exclusiva i imperfecta ...
Silva Masllorens, Enrique (2025-06)
El món audiovisual té més força i democratització que mai, cosa que es tradueix en una gran competència a l’hora de crear contingut i aconseguir que les persones s’interessin per veure’l. Aquest treball de final de grau ...
Masip Gibert, Marta (2025-06)
Aquest treball neix de la motivació d'una noia de Cabacés, un petit poble del Priorat, comarca ubicada a la província de Tarragona, i te com a objectiu principal crear una identitat visual renovada i potent per a Cabacés ...
Arasa Bellver, Inés (2025-06)
L'objectiu del TFG consisteix en la creació d'una marca editorial que es diferenciï de les ja existents. El seu objectiu és el de trobar un tipus de negoci que destaqui en el sector editorial i que ofereixi un valor afegit ...
Población Cafano, Victoria Isabella (2025-06)
Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) explora el fenòmen del despoblament rural a Espanya, centrant-se en l’anomenada “España vaciada” i en les iniciatives locals que busquen revertir l’èxode demogràfic. La primera part del ...
Millaruelo Fernández, Andrea (2025-06)
El present Treball de Fi de Grau (TFG) estudia el procés d'elaboració d'un packaging, posant èmfasi en el seu disseny i utilitat. El packaging engloba les tècniques d'embalatge, empaquetatge, embolcall, etiquetatge i ...
Ceballos Rubio, Lara (2025-06)
Aquest treball de fi de grau se centra en HYBE Corporation, una de les productores més grans i exitoses de Corea del Sud, responsable del desenvolupament i el llançament d'una llarga llista de grups d'ídols que s'han ...
Gimeno Gallardo, Martina (2025-06)
La investigació es centra en reposicionar la marca de moda de bosses customitzables, O Bag, mitjançant el redisseny del seu model icònic, l’“O Bag Classic”, actualment oblidat al mercat espanyol. Es valoren les causes del ...
Muñoz Ruiz, Marta (2019)
El present treball estudia i reflexiona sobre el branded content en la indústria de la moda de luxe. La publicitat ha evolucionat amb els anys i s'ha anat adaptant a la societat i al moment. La indústria de la moda de luxe ...
Joly Mira, Isabel (2023-9-)
En aquest treball de investigació l’objectiu és crear un pla de comunicació per la marca Hangeo. Actualment, hi ha molta competència en el sector d’aplicacions socials. És per això que el meu objectiu es realitzar un pla ...
Rubio Montes, María (2023-9-)
Crear una marca de vestits per a ocasions especials en el mercat actual pot semblar una cosa difícil i ple de desafiaments, ja que és un mercat molt saturat en el qual ja existeix tot. És per això, que volem fer-li un volt ...
Soci Ruiz, Marcello (2023-9-)
Aquest document tracta sobre les xarxes socials i la relació que poden tenir en el desenvolupament de certes malalties mentals. De la mateixa manera, serveix d'anàlisi i comprensió d'una aplicació que és tendència a molts ...
Martínez Valencia, Jorgina (2023-9-)
En aquest treball es volen exposar tots els factors que determinen la creativitat i el procés que es duu a terme per arribar-hi. A més d'una recopilació de tècniques més normalitzades i d'altres de no convencionals per al ...
Castillo Susinos, Paula (2023-9)
VÖLKL és una de les marques més conegudes del món del esports d’hivern, sempre ha portat el seus clientes i esportistes professionals a assolir el nivell més alt i rendiment sobre la neu. Ara la marca està cada vegada més ...
Bravo Julián, Patricia (2023-9-)
Aquest Treball de Final de Grau és un projecte de comunicació per a la marca Bimba i Lola. La marca de moda Bimba i Lola ha estat un referent al món de la moda durant els darrers 18 anys, oferint als seus clients una àmplia ...
Palacios Corral, Mar (2023-9-)
En un món interconnectat, on la gent tendeix a tenir menys atenció i més pressa, les marques han de tenir una imatge única per promocionar-se de manera innovadora i cridanera. Això vol dir que cal gestionar i modernitzar ...