Thumbnail

    El accidente de Fukushima: análisis del impacto en el consumo internacional de energía nuclear 

    Moscardó Forga, Alberto (2021-07)

    L'energia nuclear és una de les fonts energètiques més recents i que actualment representa el 10% de la producció elèctrica mundial, sent vital en la majoria dels països desenvolupats Però, pot un esdeveniment condicionar ...

    Thumbnail

    Acumulación de reservas de divisas y aparición de fondos soberanos en las economías emergentes de Asia 

    Alonso Muntané, David (2012-10-03)

    Aquest Treball Final de Carrera pretén analitzar de manera organitzada els Fons de Riquesa Sobirana, un dels actors amb major rellevància dins de l’economia mundial en els últims anys; sobre el qual es té poca informació, ...

    Thumbnail

    China: modelo de crecimiento vía exportaciones e inversión 

    Lleó Jiménez, José Vicente (2011-10-26)

    Aquest treball analitza el creixement econòmic de la República Popular de la Xina entre 1978 i 2008, a manera d'esbrinar els fenòmens econòmics que li han permès a l'economia xinesa el creixement via exportacions. Una ...

    Thumbnail

    Evaluación de la performance económica española e italiana a nivel NUTS-3 

    Lleó Jiménez, José Vicente (2011-10-26)

    En aquest treball s'analitza la performance econòmica aconseguida per totes les províncies espanyoles i italianes entre 1999 i 2007 a través de deu indicadors econòmics. L'objectiu principal d'aquest estudi és poder establir ...

    Thumbnail

    Marketing deportivo: análisis comparativo entre Fórmula 1 y MotoGP 

    Martínez Rodríguez, Xènia (2025-09)

    Aquest treball de fi de grau se centra en el màrqueting esportiu, i més concretament, en l’anàlisi i comparació de les estratègies de màrqueting utilitzades a la Fórmula 1 i MotoGP, dues de les competicions de motor d’alta ...

    Thumbnail

    El poder del marketing experiencial digital: Creando conexiones emocionales con la generación Z 

    Vilanova Muro, Maria (2025-09)

    Aquest Treball de Fi de Grau explora com el màrqueting experiencial digital pot ajudar les marques a connectar emocionalment amb la Generació Z. En un món ple d’impactes visuals aquesta generació cerca experiències reals, ...

    Thumbnail

    La promoció de vendes de les marques d'aigües minerals en la distribució organitzada: el cas de Mercadona 

    Sellarés Berengué, Pere (2015-04-16)

    La popularització de productes naturals i d’hàbits de vida saludables, ha contribuït a estimular la demanda de tota mena de d’articles vinculats a la salut com l’aigua mineral natural, que els últims anys, ha passat de ser ...