Mostrando ítems 41-60 de 198
Boloix Roura, Elsa (2019-06)
El fotoperiodisme s’ha vist afectat per l’arribada d’Instagram. La plataforma fotogràfica ha causat una revolució sense precedents en el model de comunicació tradicional entre fotoperiodistes, mitjans i els seus respectius ...
Munar Parra, Marina, (2018-09)
El fenomen influencer ha crescut exponencialment durant els últims anys modificant les inversions de les marques en termes de publicitat digital. No obstant això, el gran públic ignora el treball que existeix darrere dels ...
Sendrós Sorribes, Xavier, (2018-09)
En els darrers anys, institucions públiques d’arreu del món han vist la necessitat d’incorporar les xarxes socials en les seves tasques quotidianes per tal de millorar la gestió comunicativa de les emergències fruit del ...
Fondevila Gascón, Joan Francesc,; Beriain Bañares, Ana,; del Olmo Arriaga, Josep Lluís (2014)
La empleabilidad es uno de los factores angulares en las políticas públicas universitarias. De hecho, es habitual que las instituciones públicas intenten adaptar la oferta de Educación Superior a la demanda real del mercado ...
Miranda Llaquet, Cristina, (2018-01)
Aquest document recull un anàlisi sobre la importància en l’actualitat del turisme educatiu internacional, la necessitat actual de construir una Marca Ciutat potent, el coneixement i lideratge de la ciutat de Melbourne en ...
Merino Fernández, Leyre, (2018-2-)
El control de la informació constitueix una variable estratègia en els conflictes bèl·lics, ja que permet mantenir els consensos civils entorn de les guerres. Per això, governs i exèrcits han intentat sempre gestionar-la ...
Llaquet Mallén, Lluís, (2017-12)
Existeix una dificultat molt gran a l'hora de transmetre certs valors o informacions a la societat. Les estadístiques i les informacions sobre fets abstractes, sense noms ni cognoms, provoquen poca empatia amb el públic. ...
Altarriba Vilanova, Guillermo (2017-06-22)
El cinema és una eina molt poderosa per a analitzar la concepció que té una societat sobre un fenomen determinat. Partint d’aquesta base, mitjançant una metodología inductiva i l’anàlisi d’una sèrie de pel·lícules que, ...
Canameras Muñoz; Cañameras Muñoz, Ariadna, (2017-06-07)
Els mitjans de comunicació són un element essencial a l'hora de construir la idea que tenim sobre el món, per tant és important estudiar a qui i com es demanen respostes als problemes que afronta la nostra societat. Aquest ...
Lanau Peña, Alicia, (2017-06-07)
El treball final de grau Storytelling: una aproximació multicultural, pretén demostrar com influeix la cultura a l'hora d'explicar una història. Aquest treball està en l'àmbit de la comunicació intercultural, que estudia ...
González de la Mora, Begoña (2017-06-07)
Aquest treball és un anàlisi del tractament informatiu de les eleccions del 27 de setembre de 2015 al diari La Vanguardia. A l’estudi s’han analitzat les informacions recollides a les pàgines especials dedicades a la ...
Cuenca Martínez, María, (2017-06-07)
El propòsit en aquest treball és l’elaboració d’un pla de comunicació real per a un centre de formació de fisioteràpia amb la intenció que es dugui a terme. Per això es realitzarà una investigació profunda sobre el centre ...
Llerins Latorre, Olga (2016-12-21)
L'objectiu d'aquest treball és identificar i analitzar l'ús dels llatinismes amb major presència en els principals mitjans de premsa escrita a Espanya, evidenciant-ho amb exemples reals dins d'un marc de cerca delimitat, ...
Maldonado Montull, Josep Lluís (2016-07-29)
El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges ...
Valls Serra, Núria (2016-07-06)
Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb ...
Costa García, Fiona (2016-07-06)
Aquest treball pretén definir el paper de les sèries de televisió en la societat actual i la relació establerta amb uns espectadors que esdevenen en prosumers, alumnes avantatjats capaços d'analitzar i compartir en xarxa ...
Chiva i Molina, Ismael-Pascual (2016-05-05)
La irrupció de la falsedat documental a la televisió catalana i, per extensió, a l’espanyola, ha forçat els telespectadors a replantejar-se la seva manera d’entendre els continguts que consumeixen a través del mitjà, ...
Codina Torrella, Gemma (2016-02-03)
En el año 2001, Grupo Inditex creaba la línea de lencería Oysho, una marca de ropa interior sexy, divertida y femenina, la cual fue introducida rápidamente en el entorno online. Hoy día, a través de Internet, un usuario ...
Monteagudo Guerrero, Cristian (2016-01-12)
L’objecte del present projecte d’investigació és la creació d’un pla estratègic per trobar clients potencials mitjançant Linkedin per la nova agència de publicitat omnicanal del grup BeRepublic, Be[2015]. Amb aquesta ...
Serrano Casals, Ariadna (2015-04-16)
La dona és cada vegada més present en el món de la comunicació publicitària, però avui en dia, la seva presència encara segueix essent mínima en els departaments de creativitat. En una primera part es pretén reflectir la ...