Mostrando ítems 41-60 de 198

    Thumbnail

    Fotoperiodisme 3.0 los periódicos generalistas españoles y catalanes en Instagram 

    Boloix Roura, Elsa (2019-06)

    El fotoperiodisme s’ha vist afectat per l’arribada d’Instagram. La plataforma fotogràfica ha causat una revolució sense precedents en el model de comunicació tradicional entre fotoperiodistes, mitjans i els seus respectius ...

    Thumbnail

    La irrupción de los influencers en el negocio de las agencias publicitarias 

    Munar Parra, Marina, (2018-09)

    El fenomen influencer ha crescut exponencialment durant els últims anys modificant les inversions de les marques en termes de publicitat digital. No obstant això, el gran públic ignora el treball que existeix darrere dels ...

    Thumbnail

    Comunicació en situacions de crisi : el cas del compte de Twitter dels Mossos d’Esquadra en la gestió comunicativa dels atemptats de Barcelona i Cambrils : 2017 

    Sendrós Sorribes, Xavier, (2018-09)

    En els darrers anys, institucions públiques d’arreu del món han vist la necessitat d’incorporar les xarxes socials en les seves tasques quotidianes per tal de millorar la gestió comunicativa de les emergències fruit del ...

    Thumbnail

    El primer paso hacia la empleabilidad: los criterios para elegir universidad / The first step toward employability: criteria for choosing college 

    Fondevila Gascón, Joan Francesc,; Beriain Bañares, Ana,; del Olmo Arriaga, Josep Lluís (2014)

    La empleabilidad es uno de los factores angulares en las políticas públicas universitarias. De hecho, es habitual que las instituciones públicas intenten adaptar la oferta de Educación Superior a la demanda real del mercado ...

    Thumbnail

    Estudiantes internacionales, una nueva apuesta para Barcelona 

    Miranda Llaquet, Cristina, (2018-01)

    Aquest document recull un anàlisi sobre la importància en l’actualitat del turisme educatiu internacional, la necessitat actual de construir una Marca Ciutat potent, el coneixement i lideratge de la ciutat de Melbourne en ...

    Thumbnail

    La influencia de los medios de comunicación en el desarrollo de las guerras contemporáneas estudio de casos : Guerra de Vietnam, invasión de Irak y Guerra Civil de Siria 

    Merino Fernández, Leyre, (2018-2-)

    El control de la informació constitueix una variable estratègia en els conflictes bèl·lics, ja que permet mantenir els consensos civils entorn de les guerres. Per això, governs i exèrcits han intentat sempre gestionar-la ...

    Thumbnail

    Realización del documental autobiográfico "En la salud y en la enfermedad" ayuda para el duelo y vehículo para la transmisión de valores 

    Llaquet Mallén, Lluís, (2017-12)

    Existeix una dificultat molt gran a l'hora de transmetre certs valors o informacions a la societat. Les estadístiques i les informacions sobre fets abstractes, sense noms ni cognoms, provoquen poca empatia amb el públic. ...

    Thumbnail

    Esculpir el tiempo (de crisis): construcciones fílmicas sobre la recesión económica global 

    Altarriba Vilanova, Guillermo (2017-06-22)

    El cinema és una eina molt poderosa per a analitzar la concepció que té una societat sobre un fenomen determinat. Partint d’aquesta base, mitjançant una metodología inductiva i l’anàlisi d’una sèrie de pel·lícules que, ...

    Thumbnail

    El periodista en la entrevista audiovisual los casos de "Amanpour" y "HARDtalk" 

    Canameras Muñoz; Cañameras Muñoz, Ariadna, (2017-06-07)

    Els mitjans de comunicació són un element essencial a l'hora de construir la idea que tenim sobre el món, per tant és important estudiar a qui i com es demanen respostes als problemes que afronta la nostra societat. Aquest ...

    Thumbnail

    El Storytelling: una aproximación multicultural 

    Lanau Peña, Alicia, (2017-06-07)

    El treball final de grau Storytelling: una aproximació multicultural, pretén demostrar com influeix la cultura a l'hora d'explicar una història. Aquest treball està en l'àmbit de la comunicació intercultural, que estudia ...

    Thumbnail

    Estudio de la cobertura informativa de las elecciones del 27-S de 2015 en La Vanguardia 

    González de la Mora, Begoña (2017-06-07)

    Aquest treball és un anàlisi del tractament informatiu de les eleccions del 27 de setembre de 2015 al diari La Vanguardia. A l’estudi s’han analitzat les informacions recollides a les pàgines especials dedicades a la ...

    Thumbnail

    Propuesta de plan de comunicación. Estudio de caso : Kenzen formación 

    Cuenca Martínez, María, (2017-06-07)

    El propòsit en aquest treball és l’elaboració d’un pla de comunicació real per a un centre de formació de fisioteràpia amb la intenció que es dugui a terme. Per això es realitzarà una investigació profunda sobre el centre ...

    Thumbnail

    Presencia y uso de latinismos en la prensa durante la campaña electoral del 20 de diciembre de 2015 

    Llerins Latorre, Olga (2016-12-21)

    L'objectiu d'aquest treball és identificar i analitzar l'ús dels llatinismes amb major presència en els principals mitjans de premsa escrita a Espanya, evidenciant-ho amb exemples reals dins d'un marc de cerca delimitat, ...

    Thumbnail

    Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés 

    Maldonado Montull, Josep Lluís (2016-07-29)

    El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges ...

    Thumbnail

    El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara 

    Valls Serra, Núria (2016-07-06)

    Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb ...

    Thumbnail

    La conquista de la metaficción y el poder del prosumer en el escenario contemporáneo de las series de televisión 

    Costa García, Fiona (2016-07-06)

    Aquest treball pretén definir el paper de les sèries de televisió en la societat actual i la relació establerta amb uns espectadors que esdevenen en prosumers, alumnes avantatjats capaços d'analitzar i compartir en xarxa ...

    Thumbnail

    L’efecte de la realitat. Recursos d'engany, posada en escena i realització en dos falsos documentals televisius emesos a Catalunya: Camaleó i Operación Palace 

    Chiva i Molina, Ismael-Pascual (2016-05-05)

    La irrupció de la falsedat documental a la televisió catalana i, per extensió, a l’espanyola, ha forçat els telespectadors a replantejar-se la seva manera d’entendre els continguts que consumeixen a través del mitjà, ...

    Thumbnail

    La comunicació online de la moda: el cas d'Oysho 

    Codina Torrella, Gemma (2016-02-03)

    En el año 2001, Grupo Inditex creaba la línea de lencería Oysho, una marca de ropa interior sexy, divertida y femenina, la cual fue introducida rápidamente en el entorno online. Hoy día, a través de Internet, un usuario ...

    Thumbnail

    ¿Cómo encontrar clientes en Linkedin? 

    Monteagudo Guerrero, Cristian (2016-01-12)

    L’objecte del present projecte d’investigació és la creació d’un pla estratègic per trobar clients potencials mitjançant Linkedin per la nova agència de publicitat omnicanal del grup BeRepublic, Be[2015]. Amb aquesta ...

    Thumbnail

    Comunicació publicitària femenina: el paper de la dona en l’àmbit de la creativitat en el segle XXI 

    Serrano Casals, Ariadna (2015-04-16)

    La dona és cada vegada més present en el món de la comunicació publicitària, però avui en dia, la seva presència encara segueix essent mínima en els departaments de creativitat. En una primera part es pretén reflectir la ...