Ara mostrant els elements 1-20 de 198

    Miniatura

    La actividad de los medios tradicionales en las redes Google Plus y Linkedin 

    Naya Mercadal, Albert (2014-06-10)

    L'era 2.0 ha arribat als nostres dies i amb això, les xarxes socials ja formen part de la vida diària de molts habitants del planeta. Cada dia, milions de persones es connecten i interactuen a través d'elles amb la finalitat ...

    Miniatura

    Adaptació dels gèneres periodístics al periodisme digital : estudi empíric comparatiu 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-27)

    Els gèneres periodístics tradicionals s’estan adaptant acceleradament al periodisme digital. De fet, arran dels fenòmens de mitosi mediàtica i mediamorfosi, l’adaptació és mútua: un nou entorn, amb més rapidesa, una nova ...

    Miniatura

    La adaptación de los operadores de cable histórico en el entorno de la sociedad de la información en España : realidad y tendencias del cable histórico ante el triple play y la competencia de los grandes operadores 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-21)

    Los operadores de cable histórico se están adaptando a la convergencia entre el audiovisual y las telecomunicaciones a raíz de las modificaciones legislativas, que les permiten competir en los servicios de televisión, ...

    Miniatura

    Adaptación del CSS al marketing político 

    Busquets Ojeda, Edgar (2009-03-12)

    Resum El present treball és un estudi sobre l’adaptació de la coneguda tècnica de marketing dels Estudis de Satisfacció de Clients -Costumers Satisfaction Survey (CSS)- al marketing polític. En ell es desenvolupa el concepte ...

    Miniatura

    After Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project 

    Olivé Samarra, Victoria (2012-03-29)

    L’aplicació de la tecnologia de Google Art Project al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) com a forma d’aproximació de l’art a un públic més internacional és el plantejament d’aquest treball. Amb aquesta finalitat ...

    Miniatura

    Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas 

    Llerins Latorre, Olga (2009-07-22)

    Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus ...

    Miniatura

    Análisis de la calidad lingüística en los diarios españoles 

    Ballesta Ferrer, Ángela (2008-10-20)

    Aquest treball analitza quines deficiències es poden detectar en el diaris generalistes espanyols, tant des del punt de vista lingüístic com organitzatiu, i com la interrelació entre aquestes carències influeix en detriment ...

    Miniatura

    Análisis de la Casa Museo Nuria Pla y su aproximación a los jóvenes 

    Ferrero Pérez, María (2024-07)

    El context del treball aborda la necessitat contemporània de revitalitzar l'interès dels joves per la història i la cultura en un món dominat per la tecnologia. Proposo utilitzar el Museu Nuria Pla a Barcelona com a exemple ...

    Miniatura

    Análisis de la comunicación en Instagram: caso de las Influencers Violeta Mangrinyán y Ariadna Tapia 

    Juanals Amador, Clàudia (2022-06)

    Les xarxes socials han esdevingut un element essencial a les vides de les persones en ple segle XXI. A més, és una eina on es trenca la diferència de mercats i tant grans marques com petites marques venen productes dins ...

    Miniatura

    Análisis de la comunicación verbal y no verbal de Josep Guardiola y su influencia pública 

    Giménez Franco, Víctor (2014-06-06)

    El treball que es presenta a continuació és una anàlisi sobre la comunicació del ex entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, i la forma en com s'expressa i utilitza el seu discurs per impactar a tots els seus públics. ...

    Miniatura

    El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013 

    Llorens Corbellini, Priscila (2014-06-06)

    El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret ...

    Miniatura

    Análisis de la narrativa de marca en el relato de la película Barbie 

    Manzano Villarejo, Laia (2024)

    En aquest treball s'estudia l'storytelling de la marca Barbie mitjançant l'anàlisi de la narrativa de marca que es produeix a la pel·lícula llançada el 2023 en comparació amb les primeres pel·lícules. La famosa nina creada ...

    Miniatura

    Análisis de la sostenibilidad en la comunicación de Mango y Primark en YouTube 

    Ochoa Acedo, Anna (2022-06)

    Aquest treball de final de grau consisteix en fer un estudi per identificar si les marques fast fashion comuniquen sostenibilitat a través de YouTube. S’analitzaran: Mango y Primark, dues empreses amb diferents rangs ...

    Miniatura

    Análisis y contradicción de los estereotipos que existen sobre la profesión de publicitario: los tópicos del publicitario 

    Fernández Farrés, Víctor (2009-07-17)

    Sobre la professió del publicitari es donen estereotips, tant externs com interns, que contribueixen a generar una imatge concreta del membres que la composen. Recentment, aquesta imatge es negativa i mina la reputació, ...

    Miniatura

    Aplicación de las técnicas de comunicación externa a la comunicación interna de las empresas 

    Verdura Peralta, Silvia (2012-03-30)

    La comunicació interna en les empreses és una eina capaç no tan sols d’informar als treballadors de la mateixa sinó també de motivar-los, retenir el talent i augmentar l’orgull de pertinença, que contribuirà positivament ...

    Miniatura

    La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0 

    Cartil Benaiges, Joan Robert (2013-09-19)

    La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que ...

    Miniatura

    El bilingüisme a Catalunya a través de la nova premsa gratuïta 

    March Cabal, Xavier (2008-10-20)

    Aquest treball pretén acostar-se a la situació lingüística real de la Catalunya d’avui. En la nostre anàlisi s’aborda el bilingüisme com a característica individual i col·lectiva i com a tret lingüístic que defineix ...

    Miniatura

    Bill Bernbach, el publicitario que hizo posible el éxito de Volkswagen en EEUU, instaurando un nuevo orden en la publicidad del momento que aún hoy sigue vigente 

    Mallent Llopis, Ignacio (2009-02-24)

    A lo largo de esta exposición se va a tratar de demostrar que Bill Bernbach, considerado como uno de los mejores publicitarios de todos los tiempos, consiguió generar, junto a su equipo, las condiciones necesarias para ...

    Miniatura

    Blackletter : evolución de la tipografía gótica desde el nazismo hasta el trap 

    Varela Sánchez, Cristina (2019-09)

    El present treball d’investigació analitza l’evolució de la tipografia gòtica o blackletter al llarg de la història, des dels seus orígens a mà al segle XI-XII, passant per la seva aplicació a la propaganda nazi i la recent ...

    Miniatura

    Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas 

    Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía (2010-11-23)

    Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era ...