Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/445729

Gender equality: a tool for legitimacy in the fast fashion industry
Miotto, Giorgia; Vilajoana Alejandre, Sandra
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2019
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Igualtat entre els sexes
Desenvolupament sostenible
Comunicació
Empreses-Responsabilitat social
Indústria de la confecció
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
14 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.3926/hdbr.244
EAE Business School
Harvard Deusto Business Research, vol. 8, núm. 2, núm. especial, 2019
         

Full text files in this document

Files Size Format
Gender equality ... fast fashion industry.pdf 402.8 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters