Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/374673

Retos de la autorregulación publicitaria ante los riesgos jurídicos y éticos del marketing de influencers
Advertising self-regulation challenges in the light of legal and ethical risks of influencer marketing
Vilajoana Alejandre, Sandra; Rom Rodríguez, Josep A.; Miotto, Giorgia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2019
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat
Ètica
Xarxes socials
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
© Revista Mediterránea de Comunicación / Mediterranean Journal of Communication
15 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.14198/MEDCOM2019.10.2.15
Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES). Departamento de Comunicación y Psicología Social
Revista Mediterránea de Comunicación/Mediterranean Journal of Communication, vol. 10, núm. 2, 2019
         

Full text files in this document

Files Size Format
ReMedCom_10_02_11_esp.pdf 289.4 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters