Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/433829

Nuevas narrativas publicitarias televisivas: la interactividad y la métrica en el HbbTV
Noves narratives publicitàries televisives: la interactivitat i la mètrica en l’HbbTV;
New television advertising narratives: interactivity and metrics in HbbTV
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Vilajoana Alejandre, Sandra; Miotto, Giorgia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió
Publicitat
Mitjans de comunicació de massa--Públic
Públic
Televisió interactiva
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
16 p.
Article
Article - Versió publicada
http://dx.doi.org/10.2436/20.3008.01.197
Societat Catalana de Comunicació
Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, vol. 37, núm. 2, 2020
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Nuevas narrativas publicitarias televisivas.pdf 314.3 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez Aragón, Óscar; Vilajoana Alejandre, Sandra
Polo López, Marc; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Miotto, Giorgia; Berbel, Gaspar