Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios

Author

Cases de Urrutia, Aurora

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Andreu Domingo, David

Publication date

2009-07-22T12:44:42Z



Abstract

El tema tractat en aquest treball són els suports publicitaris online y offline, des de la perspectiva de la planificació de mitjans. El desenvolupament de l’exposició es fonamenta en l’anàlisi comparatiu entre els mitjans i suports publicitaris offline y online actuals. A través de la investigació i la recopilació de dades sobre la compra de mitjans, les mesures publicitàries, l’anàlisi de l’efectivitat i les darreres inversions anuals, arribarem a unes conclusions en les que descobrirem si els conceptes estudiats són els mateixos tant en l’àmbit offline com en l’online.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

Subject

Mitjans de comunicació de massa; Planificació; Publicitat

Pages

94 p.

3501488 bytes

Documents

TFC-CASES-2009.pdf

3.339Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)