Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios

Autor/a

Cases de Urrutia, Aurora

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Andreu Domingo, David

Data de publicació

2009-07-22T12:44:42Z



Resum

El tema tractat en aquest treball són els suports publicitaris online y offline, des de la perspectiva de la planificació de mitjans. El desenvolupament de l’exposició es fonamenta en l’anàlisi comparatiu entre els mitjans i suports publicitaris offline y online actuals. A través de la investigació i la recopilació de dades sobre la compra de mitjans, les mesures publicitàries, l’anàlisi de l’efectivitat i les darreres inversions anuals, arribarem a unes conclusions en les que descobrirem si els conceptes estudiats són els mateixos tant en l’àmbit offline com en l’online.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Paraules clau

Mitjans de comunicació de massa; Planificació; Publicitat

Pàgines

94 p.

3501488 bytes

Documents

TFC-CASES-2009.pdf

3.339Mb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)