Neuromarketing: la tangibilización de las emociones

Autor/a

Ferrer Coyo, Alba

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Robinat Rivadulla, José Ramon

Fecha de publicación

2009-07-17T07:36:30Z



Resumen

“Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Màrqueting; Neurociència; Persuasió (Psicologia); Consumidors

Páginas

65 p.

817303 bytes

Documentos

TFC-FERRER-2009.pdf

798.1Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)