dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Robinat Rivadulla, José Ramon
dc.contributor.author
Ferrer Coyo, Alba
dc.date.accessioned
2009-07-17T07:36:30Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:43Z
dc.date.available
2009-07-17T07:36:30Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:43Z
dc.date.issued
2009-07-17T07:36:30Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/39460
dc.description.abstract
“Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional.
cat
dc.format.extent
65 p.
ca
dc.format.extent
817303 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Màrqueting
ca
dc.subject.other
Neurociència
ca
dc.subject.other
Persuasió (Psicologia)
ca
dc.subject.other
Consumidors
ca
dc.title
Neuromarketing: la tangibilización de las emociones
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca