Títol:
|
Neuromarketing: la tangibilización de las emociones
|
Autor/a:
|
Ferrer Coyo, Alba
|
Altres autors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Robinat Rivadulla, José Ramon |
Resum:
|
“Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional. |
Data de publicació:
|
17-07-2009 |
Matèries (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Matèries:
|
Màrqueting Neurociència Persuasió (Psicologia) Consumidors |
Drets:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Pàgines:
|
65 p. |
Tipus de document:
|
Projecte/Treball fi de carrera o de grau |
Compartir:
|
|