Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/375885

Influencia de las historias de Instagram en la atención y emoción según el género
Influence of Instagram stories in attention and emotion depending on gender
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Gutiérrez Aragón, Óscar; Copeiro, Meritxell; Villalba Palacín, Vicente; Polo López, Marc
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting
Emocions
Publicitat
Mitjans de comunicació social
Xarxes socials
Mitjans de comunicació de massa
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
© Grupo Comunicar
10 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.3916/C63-2020-04
Grupo Comunicar
Comunicar. Revista científica de comunicación y educación, vol. 28, núm. 63, 2020
         

Full text files in this document

Files Size Format
Influencia de las historias de Instagram.pdf 798.2 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez Aragón, Óscar; Vilajoana Alejandre, Sandra
Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez-Aragón, Óscar; Rom Rodríguez, Josep A.
Polo López, Marc; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Miotto, Giorgia; Berbel, Gaspar
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Marqués Pascual, Joaquín; Mir Bernal, Pedro
 

Coordination

 

Supporters