Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/373936

A Psychoanalytical Perspective on the Co-therapeutic Relationship With a Group of Siblings of Children With Autism: An Observational Study of Communicative Behavior Patterns
Venturella, Mariella; Carbonell, Xavier; Cabré, Víctor; Arias Pujol, Eulàlia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2019
Germans
Infants autistes
Teràpia de grup
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
12 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01832
Frontiers
Frontiers in Psychology, 8 agost 2019
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
fpsyg-10-01832.pdf 1.371 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Arias Pujol, Eulàlia; Pacheco Pérez, Meritxell; Cabré, Víctor; Castillo Garayoa, José Antonio; Echevarría Pérez, Ramón; Gómez Hinojosa, Antonia Maria; Herrero Esquerdo, Olga; Pérez Testor, Carles; Rusiñol Estragués, Jordi
Arias Pujol, Eulàlia; Anguera Argilaga, María Teresa
Alcover, Carlota; Mairena, Maria Angeles; Mezzatesta, Marcela; Elias, Neus; Díez-Juan, María; Balañá, Gemma; González-Rodríguez, Mireia; Rodríguez-Medina, Jairo; Anguera Argilaga, María Teresa; Arias Pujol, Eulàlia