Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/373917

Mixed Methods Approach to Describe Social Interaction During a Group Intervention for Adolescents With Autism Spectrum Disorders
Alcover, Carlota; Mairena, Maria Angeles; Mezzatesta, Marcela; Elias, Neus; Díez-Juan, María; Balañá, Gemma; González-Rodríguez, Mireia; Rodríguez-Medina, Jairo; Anguera Argilaga, María Teresa; Arias Pujol, Eulàlia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2019
Teràpia
Habilitats socials
Autisme
Adolescents
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
14 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2019.01158
Frontiers
Frontiers in Psychology, 4 juny 2019
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
fpsyg-10-01158.pdf 6.985 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Alcover, Carlota; Mairena, Maria Angeles; Rodríguez-Medina, Jairo; Mezzatesta, Marcela; Balañá, Gemma; Elias, Neus; Elias, Maria; Arias Pujol, Eulàlia
Arias Pujol, Eulàlia; Anguera Argilaga, María Teresa
Braquehais, María Dolores; Eiroá Orosa, Francisco José; Holmes, Kristin M.; Lusilla, Pilar; Bravo, Maria; Mozo, Xulián; Mezzatesta, Marcela; Casanovas, Marta; Pujol, Tània; Sher, Leo
Parés, Narcís, 1966-; Mairena, Maria Angeles; Mora Guiard, Joan; Malinverni, Laura; Padillo, Vanesa; Valero, Lilia; Hervás, Amaia; Parés, Narcís, 1966-
Malinverni, Laura; Mora Guiard, Joan; Padillo, Vanesa; Mairena, Maria Angeles; Hervás, Amaia; Parés, Narcís, 1966-