Documents de recerca

La Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) és una de les tres universitats promogudes per la Fundación Universitaria San Pablo CEU. Des que es va constituir com universitat privada l’any 2003, la UAO CEU ha apostat per un model acadèmic diferencial basat en la connexió permanent entre professors i alumnes i en la implantació de metodologies docents innovadores. La UAO CEU ha configurat una oferta acadèmica única en que la internacionalització adquireix cada cop una importància més gran. A més de l’àmplia oferta de graus, dobles graus i bilingual degrees, la universitat posa a disposició dels alumnes graduats, dels joves professionals i dels executius amb gran experiència, els seus programes de màsters oficials i propis, postgraus, programes especialitzats i programes de doctorat, que completen una excel·lent proposta acadèmica. La Universitat Abat Oliba CEU es preocupa per proporcionar a l’estudiant una formació integral per poder enfrontar-se amb criteris propis i sòlids als seus reptes professionals i personals.


Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat Abat Oliba CEU i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@uao.es.

Recent Submissions

Thumbnail

El USALI y la historia de los sistemas uniformes de coste: ¿Un reto hispano? 

Martín Peña, Francisco; Soldevila de Monteys, Ramón Ma.,; Berlanga, Vanessa, (2016)

Este trabajo tiene por objeto efectuar una indagación sobre la evolución histórica del movimiento uniformizador en contabilidad de costes y su posición actual en el sector del alojamiento. El objeto primordial es ‘aprender ...

Thumbnail

La investigación formativa a través del aprendizaje orientado a proyectos: una propuesta de innovación en el grado de pedagogía 

Vilà Baños, Ruth; Rubio Hurtado, María José; Berlanga, Vanessa, (2014)

La investigación formativa sitúa al alumnado como protagonista activo de su propio proceso de aprendizaje. El rol del profesorado es acompañar a los estudiantes hacia el aprendizaje independiente, motivándolos a trabajar ...

Thumbnail

La investigación formativa como metodología de aprendizaje en la mejora de competencias transversales 

Rubio Hurtado, María José; Vilà Baños, Ruth; Berlanga, Vanessa, (2015)

En una asignatura del grado de Pedagogía de la Universidad de Barcelona se ha aplicado una metodología de Aprendizaje Orientada a Proyectos (AOP) y un portafolio digital, como estrategias para la investigación formativa ...

Thumbnail

On a Theorem of Ore 

Montes, Jesús; Nart, Enric (1992)

0. Ore (Math. Ann. 99. 1928, 84-I 17) developed a method for obtaining the absolute discriminant and the prime-ideal decomposition of the rational primes in a number field K. The method, based on Newton’s polygon techniques, ...