Thumbnail

    I-Talent, de la Fundació Adsis Barcelona: Estratègia de creació i posicionament d'una consultoria social especialitzada en diversitat i inclusió mitjançant l’estudi de mercat i el pla de màrqueting 

    Crusellas Franquesa, Jordi (2023-09)

    Aquest treball recull la creació d'I-Talent, la consultoria social de la Fundació Adsis Barcelona. Creada amb els objectius d'aportar valor positiu a les empreses i poder diversificar els ingressos de l'entitat. A través ...

    Thumbnail

    Plan estratégico de comunicación Fundación No Somos Invisibles 

    Berrocal Sánchez, Sandra (2022-09)

    Després de la realització del Màster en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Economia Solidària a la Universitat Abat Oliba CEU, s'ha decidit realitzar un Pla Estratègic de Comunicació Externa de la Fundació No Somos ...

    Thumbnail

    Plan Estratégico de Responsabilidad Social Corporativa. Fundación CIRCE 

    Morant Andreu, Mireia (2021)

    La Responsabilitat Social Corporativa (RSC, en endavant) és una matèria que ha anat guanyant presència al sector empresarial durant la darrera dècada. El canvi de mentalitat a la societat, que comencen a sentir preocupació ...

    Thumbnail

    Plan integral de comunicación Fundación Ricardo Delgado Vizcaíno 

    Urbano López, Inmaculada (2025-06)

    Tras cursar el Máster, Gestión y Comunicación en la Economía Social y Solidaria, decido realizar como trabajo final, un plan integral de comunicación externa e interna para la fundación de carácter cultural en la que ...