Propuesta de plan de comunicación. Estudio de caso : Kenzen formación

Autor/a

Cuenca Martínez, María,

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Freire Sánchez, Alfonso,

Fecha de publicación

2017-06-07



Resumen

El propòsit en aquest treball és l’elaboració d’un pla de comunicació real per a un centre de formació de fisioteràpia amb la intenció que es dugui a terme. Per això es realitzarà una investigació profunda sobre el centre de formació i l’entorn actual per així poder elaborar una estratègia que cobreixi les necessitats de l’organització. El treball s'estructura en dues parts, la primera part té un enfocament eminentment teòric mentre que la segona se centra en l'anàlisi de l'empresa KenZen Formació. El treball en si mateix és un pla de comunicació que persegueix la consecució d'una sèrie d'objectius estratègics mitjançant la proposta d'accions reals i segmentades als objectius del target.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Comunicació; Planificació estratègica; Empreses; Fisioteràpia

Páginas

125 p.

Documentos

TFG-CUENCA-2017.pdf

15.13Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)