Propuesta de plan de comunicación. Estudio de caso : Kenzen formación

Author

Cuenca Martínez, María,

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Freire Sánchez, Alfonso,

Publication date

2017-06-07



Abstract

El propòsit en aquest treball és l’elaboració d’un pla de comunicació real per a un centre de formació de fisioteràpia amb la intenció que es dugui a terme. Per això es realitzarà una investigació profunda sobre el centre de formació i l’entorn actual per així poder elaborar una estratègia que cobreixi les necessitats de l’organització. El treball s'estructura en dues parts, la primera part té un enfocament eminentment teòric mentre que la segona se centra en l'anàlisi de l'empresa KenZen Formació. El treball en si mateix és un pla de comunicació que persegueix la consecució d'una sèrie d'objectius estratègics mitjançant la proposta d'accions reals i segmentades als objectius del target.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Comunicació; Planificació estratègica; Empreses; Fisioteràpia

Pages

125 p.

Documents

TFG-CUENCA-2017.pdf

15.13Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)