Miniatura

    Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha 

    Trujillo López, Alba (2009-07-17)

    Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...

    Miniatura

    Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha 

    Trujillo López, Alba (2009-07-17)

    Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...

    Miniatura

    Las fuentes en el periodismo local de Barcelona: análisis de La Vanguardia, El Periódico y el Avui 

    Porcel González, Isabel (2011-10-05)

    El tema de las fuentes es el punto de partida de cualquier discurso periodístico: sin fuentes no hay noticia. Sin la atribución de hechos a personas o a documentos no tenemos reportajes, ni crónicas, ni entrevistas. Asimismo, ...

    Miniatura

    L’efecte de la realitat. Recursos d'engany, posada en escena i realització en dos falsos documentals televisius emesos a Catalunya: Camaleó i Operación Palace 

    Chiva i Molina, Ismael-Pascual (2016-05-05)

    La irrupció de la falsedat documental a la televisió catalana i, per extensió, a l’espanyola, ha forçat els telespectadors a replantejar-se la seva manera d’entendre els continguts que consumeixen a través del mitjà, ...

    Miniatura

    Comunicació en situacions de crisi : el cas del compte de Twitter dels Mossos d’Esquadra en la gestió comunicativa dels atemptats de Barcelona i Cambrils : 2017 

    Sendrós Sorribes, Xavier, (2018-09)

    En els darrers anys, institucions públiques d’arreu del món han vist la necessitat d’incorporar les xarxes socials en les seves tasques quotidianes per tal de millorar la gestió comunicativa de les emergències fruit del ...

    Miniatura

    Los criterios de la creatividad: Más allá de la inspiración y originalidad 

    Collada Nolent, Irene (2024)

    La creativitat sovint es defineix com a subjectiva, ja que és multidisciplinar i polièdrica. Però, en l'àmbit educatiu, es pot percebre de manera molt més objectiva, perquè l'estudiant obté una qualificació numèrica per ...

    Miniatura

    La película de Mario Bros: la pieza clave en la estrategia de branded content de la franquicia y de la empresa Nintendo 

    Castro Vizconde, Laura (2024)

    En veure una gorra vermella amb una lletra “M” en el centre tots sabem reconèixer la seva procedència, un color, una melodia… Amb tan sols un parell d'elements som capaços de reconèixer a l'icònic personatge de Nintendo. ...

    Miniatura

    Análisis de la narrativa de marca en el relato de la película Barbie 

    Manzano Villarejo, Laia (2024)

    En aquest treball s'estudia l'storytelling de la marca Barbie mitjançant l'anàlisi de la narrativa de marca que es produeix a la pel·lícula llançada el 2023 en comparació amb les primeres pel·lícules. La famosa nina creada ...

    Miniatura

    El color como herramienta narrativa: Los casos de Tiempos Futuros (2021) y Videofilia (y otros síndromes virales) (2015) 

    Barrantes Li Elguera, Diana Victoria (2025-06)

    Durant les darreres dècades, el panorama cinematogràfic peruà ha experimentat el ressorgiment d’un nou cinema d’autor, impulsat per una nova generació emergent d’artistes que aposten per una exploració estètica més profunda. ...