La promoció de vendes de les marques d'aigües minerals en la distribució organitzada: el cas de Mercadona

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials
dc.contributor
Olmo Arriaga, José Luis del,
dc.contributor.author
Sellarés Berengué, Pere
dc.date.accessioned
2015-04-16T10:05:36Z
dc.date.available
2015-04-16T10:05:36Z
dc.date.created
2015-01
dc.date.issued
2015-04-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/248995
dc.description.abstract
La popularització de productes naturals i d’hàbits de vida saludables, ha contribuït a estimular la demanda de tota mena de d’articles vinculats a la salut com l’aigua mineral natural, que els últims anys, ha passat de ser una “commodity" a un producte de valor afegit. La conjuntura social i econòmica dels últims anys, també ha condicionat els hàbits de consum de les famílies. En alguns casos, la reducció del poder adquisitiu ha motivat l’estalvi en tota mena de productes i serveis fet que ha beneficiat les marques privades o de distribuïdor, sovint considerades inferiors en qualitat però també en preu, i que d’ara en endavant anomenarem (MDD). Els distribuïdors han recolzat els productes MDD millorant-ne la qualitat, la presentació i han invertit en estratègies de comunicació, fet que, ha suposat un increment de la quota de mercat en totes les categories de bens de consum favorable a les MDD. El present treball, pretén dur a terme un anàlisi comparatiu dels preus de venda al públic de les aigües minerals naturals a la cadena Mercadona, i de les estratègies promocionals seguides per tal d’afavorir la MDD vers les marques de fabricant (MDF).
cat
dc.format.extent
64 p.
cat
dc.language.iso
cat
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.subject.other
Marques comercials
cat
dc.subject.other
Aigües minerals
cat
dc.subject.other
Supermercats
cat
dc.subject.other
Mercadona (Firma)
cat
dc.title
La promoció de vendes de les marques d'aigües minerals en la distribució organitzada: el cas de Mercadona
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
339
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

TFG-SELLARES-2015.pdf

60.10Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)