Now showing items 1-20 of 48
Bona Peñalver, Cristina (2025-06)
Aquest treball analitza com l’acompanyament educatiu a les pràctiques orals incideix en l’estat emocional, la convivència i la participació dels adolescents en context escolar. L’anàlisi pretén contribuir a obrir camins ...
Amela García, Alicia (2023-07)
El context de total digitalització en el qual es troba la societat actual ha fomentat que els adolescents acudeixin a les xarxes socials com a principal font d'accés a la informació. No obstant això, l'alumnat d'avui dia ...
González Pla, Francisco (2023-09)
La docència de les matemàtiques a l'etapa preuniversitària és de gran rellevància en el conjunt del sistema educatiu; els continguts, la metodologia d'ensenyament i les competències adquirides pels estudiants seran ...
Massana Travieso, Pau (2024-06)
Gestionar l’ansietat escolar i, concretament, l’ansietat matemàtica a l’aula és un repte per a l’educació actual. El treball que es presenta té com a objectius explorar la relació que existeix entre l’ansietat matemàtica ...
Ariza Soto, Laura (2024-07)
El desenvolupament d'aquest treball es fonamenta en l'aprenentatge corporal com a mètode aplicable a l'etapa d'Educació Primària. Moltes vegades, es relaciona l'aprenentatge amb l'aula, la mestra, el pupitre i la pissarra, ...
Collado Gàlvez, Judit (2022-06)
Que l'escletxa de gènere en el món laboral existeix és un fenomen empíricament demostrable, i especialment en aquells sectors relacionats amb les ciències més puristes on les matemàtiques tenen un paper important. Motiu ...
Marcos Segura, Teresa (2024-07)
La Psicologia Positiva és una branca de la psicologia enfocada a estudiar i promoure les experiències i organitzacions que contribueixen al benestar humà. La Psicologia Positiva es diferencia de la psicologia tradicional ...
Civit Rubio, Laura (2024-07)
L'adaptació social i emocional dels alumnes nouvinguts és un desafiament significatiu en el nostre sistema educatiu, especialment amb la creixent diversitat cultural i lingüística. Aquests estudiants enfronten dificultats ...
Conesa Parras, Natàlia (2023-07)
En aquest Treball de Final de Màster es presenta el disseny d'una situació d'aprenentatge per a l'ensenyament de l'anàlisi de dades en l'àrea de matemàtiques i programació. La proposta s'enfoca en alumnes de primer any de ...
Carmona López, Natàlia (2019-09)
Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu aprofundir de manera conceptual en l'enfocament de Content and Language Integrated Learning (CLIL). En primer lloc i a partir d'un marc teòric, es defineix el concepte de CLIL ...
Pujol Perich, Judit, (2017-12)
Aquest treball recull una investigació que pretén estudiar la viabilitat dels còmics com a nou recurs educatiu. L'objectiu és descobrir si, a través d’aquest material, es pot ajudar a impulsar la millora acadèmica dels ...
Duran Forteza, Maria (2025-06)
En un sistema educatiu cada vegada més divers, amb alumnat nouvingut procedent d’arreu del mon, les aules d’acollida esdevenen espais imprescindibles d’immersió lingüística, cultural i d’acompanyament emocional. Tanmateix, ...
Solas Ligero, Xavier (2025-06)
La pertinença al grup i el suport dels iguals són fonamentals durant l’adolescència, ja que influeixen en el benestar emocional de l’alumnat. En aquest context, aquest treball explora la convivència escolar a través de la ...
Arbonés Sotomayor, Àngela, (2017-12)
El present Treball Final de Grau recull la informació bàsica que ha de conèixer el personal docent per tal de tractar amb efectivitat la diabetis tipus I, una malaltia que afecta cada any al voltant de 120 nens i nenes en ...
Valledor Mellado, Carla Catalina (2020-07)
S'ha fet evident que la nostra actual realitat no s'ajusta als vells fonaments del paradigma mecanicista clàssic i determinista. La qual cosa, ens insta que adoptem el nou model relativista quàntic, indeterminista, que té ...
Guillamón Pérez, Ana María (2024-06)
Aquest TFM defensa i emfatitza, a la primera part, el rol fonamental de la Literatura com a eina bàsica de l’aprenentatge i de l’ensenyament, a l’àrdua empresa d’educar “amb sentit” individus perquè es desenvolupin autònoms, ...
Moreno Birichinaga, Aurkene (2023-07)
Aquest treball presenta una estratègia innovadora de l'aprenentatge de les matemàtiques, el Mètode Singapur, que destaca per promoure el desenvolupament de les habilitats matemàtiques a partir del raonament i partint d'un ...
Ruiz Romera, Natalia (2024-07)
En el present treball de Fi de Grau es busca comprendre com la configuració dels espais educatius, en relació amb l'aula d'educació primària, influeix en el procés d'ensenyament- aprenentatge, així com els principis que ...
Sella, Ivan (2024-06)
Aquest treball compara els sistemes educatius d'Itàlia i Espanya, centrant l'anàlisi en l'educació secundària. Tots dos països comparteixen similituds en la seva estructura social i política, així com en els seus nivells ...
Sabal, Karime (2024-06)
Les recerques sobre els estereotips ètnics per als asiàtics orientals a Espanya són escasses i pràcticament inexistents, actualment únicament es troben estudis d'aquesta temàtica centrats en Estats Units, la qual cosa no ...