Tubacex’s strategic plan (2013-2017): A reviewer analysis

Author

Pijoan Martí, Toni

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials

Ripoll Alcón, Joan

Publication date

2014-06-12



Abstract

En aquest treball s’analitza el Pla Estratègic (2013-2017) del grup Tubacex. L’objectiu és verificar si es compleix el contingut del Pla Estratègic, especialment doblar el valor de l’empresa en cinc anys. El treball es divideix en dues parts. A la primera s’efectua l’anàlisi estratègica de l’empresa que és essencial per tal de poder calcular les projeccions financeres i a la segona s’explica el contingut del Pla Estrategic i es veu quin és el seu grau de compliment pel que fa a l’objectiu més important.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

English

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Projecte d'empresa; Estudis de viabilitat; Planificació empresarial; Canonades d'acer

Pages

69 p.

Documents

TFC-PIJOAN-2014.pdf

1.519Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)