Guardiola : anàlisi del seu discurs més enllà del terreny de joc

Autor/a

Nadal Fernández, Josep Maria

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Muñoz Roca, Maria

Fecha de publicación

2012-11-16



Resumen

El present treball és una aproximació i anàlisi del discurs de Josep Guardiola com a entrenador del F.C. Barcelona i en quina mesura influeix i és exportable als diferents agents que componen la societat. L'eix central, doncs, és l'anàlisi comunicatiu de Josep Guardiola des de diferents prismes que permetin certa determinació de l'impacte que ha aconseguit, la validesa i l'aplicabilitat del seus discursos en àrees com l'empresa, la societat civil i les administracions públiques. I tanmateix s'intenta precisar els motius i característiques que han fet que la comunicació del tècnic blaugrana hagi aconseguit tanta notorietat.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Guardiola, Pep, 1971-; Comunicació oral

Páginas

88 p.

Documentos

TFC-NADAL-2012.pdf

567.3Kb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)