Guardiola : anàlisi del seu discurs més enllà del terreny de joc

Autor/a

Nadal Fernández, Josep Maria

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Muñoz Roca, Maria

Data de publicació

2012-11-16



Resum

El present treball és una aproximació i anàlisi del discurs de Josep Guardiola com a entrenador del F.C. Barcelona i en quina mesura influeix i és exportable als diferents agents que componen la societat. L'eix central, doncs, és l'anàlisi comunicatiu de Josep Guardiola des de diferents prismes que permetin certa determinació de l'impacte que ha aconseguit, la validesa i l'aplicabilitat del seus discursos en àrees com l'empresa, la societat civil i les administracions públiques. I tanmateix s'intenta precisar els motius i característiques que han fet que la comunicació del tècnic blaugrana hagi aconseguit tanta notorietat.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Guardiola, Pep, 1971-; Comunicació oral

Pàgines

88 p.

Documents

TFC-NADAL-2012.pdf

567.3Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)