Cambio de las herramientas de comunicación en las organizaciones

Autor/a

Jubierre Sentelles, Sara

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Piera Miquel, Mercedes,

Fecha de publicación

2012-10-09



Resumen

El present treball de recerca reflexiona sobre com han influenciat les noves tecnologies com l‟Internet i les seves eines derivades en la forma de comunicar de les empreses. Des del punt de vista de comunicació es presenten les eines més conegudes i utilitzades per part de les empreses des d‟una visió global. Seguidament s'incideix en el sector de l'automòbil i especialment en la marca automobilística Honda per observar com està duent a terme algunes de les seves accions de comunicació a través de diferents mitjans socials digitals: quins plantejaments ha hagut de fer, com ha treballat la seva estratègia digital així com els resultats obtinguts. L‟aportació del cas d‟Honda pretén reflectir el canvi que han tingut que abordar la majoria d‟empreses, en quan a comunicació es refereix, degut a la unió de la crisi econòmica i el plantejament digital.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Palabras clave

Comunicació en l'empresa; Tecnologia de la informació; Automòbils

Páginas

112 p.

Documentos

TFC-JUBIERRE-2012.pdf

3.551Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)