Cambio de las herramientas de comunicación en las organizaciones

Autor/a

Jubierre Sentelles, Sara

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Piera Miquel, Mercedes,

Data de publicació

2012-10-09



Resum

El present treball de recerca reflexiona sobre com han influenciat les noves tecnologies com l‟Internet i les seves eines derivades en la forma de comunicar de les empreses. Des del punt de vista de comunicació es presenten les eines més conegudes i utilitzades per part de les empreses des d‟una visió global. Seguidament s'incideix en el sector de l'automòbil i especialment en la marca automobilística Honda per observar com està duent a terme algunes de les seves accions de comunicació a través de diferents mitjans socials digitals: quins plantejaments ha hagut de fer, com ha treballat la seva estratègia digital així com els resultats obtinguts. L‟aportació del cas d‟Honda pretén reflectir el canvi que han tingut que abordar la majoria d‟empreses, en quan a comunicació es refereix, degut a la unió de la crisi econòmica i el plantejament digital.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Paraules clau

Comunicació en l'empresa; Tecnologia de la informació; Automòbils

Pàgines

112 p.

Documents

TFC-JUBIERRE-2012.pdf

3.551Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)