La Identificación de la superdotación : un estudio empírico

Autor/a

Hernández Miras, Marina

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia

Acereda Extremiana, Amparo

Data de publicació

2012-03-28



Resum

Quan ens preguntem sobre la superdotació, o més concretament, sobre un nen superdotat, ens ve al cap aquell nen repel·lent que moltes vegades hem pogut tenir a la classe, un nen setciències, amb ulleres, aïllat, amb un llibre sota el braç i al que tots el coneixen com el “pilota del professor”. Això, és un estereotip, i com a tal, és erroni. És per això i per altres raons, pel que hem decidit realitzar aquest projecte ja que, el que volem és conèixer més sobre la superdotació i tot el que l’envolta.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

159.9 - Psicologia

Paraules clau

Superdotats; Psicologia pedagògica

Pàgines

84 p.

Documents

TFC-HERNANDEZ_MIRAS-2012.pdf

1.271Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)