La Identificación de la superdotación : un estudio empírico

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia
dc.contributor
Acereda Extremiana, Amparo
dc.contributor.author
Hernández Miras, Marina
dc.date.accessioned
2012-03-28T11:25:55Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T13:25:37Z
dc.date.available
2012-03-28T11:25:55Z
dc.date.available
2024-10-02T13:25:37Z
dc.date.created
2012
dc.date.issued
2012-03-28
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/182652
dc.description.abstract
Quan ens preguntem sobre la superdotació, o més concretament, sobre un nen superdotat, ens ve al cap aquell nen repel·lent que moltes vegades hem pogut tenir a la classe, un nen setciències, amb ulleres, aïllat, amb un llibre sota el braç i al que tots el coneixen com el “pilota del professor”. Això, és un estereotip, i com a tal, és erroni. És per això i per altres raons, pel que hem decidit realitzar aquest projecte ja que, el que volem és conèixer més sobre la superdotació i tot el que l’envolta.
cat
dc.format.extent
84 p.
cat
dc.language.iso
cat
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Superdotats
cat
dc.subject.other
Psicologia pedagògica
cat
dc.title
La Identificación de la superdotación : un estudio empírico
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
159.9
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-HERNANDEZ_MIRAS-2012.pdf

1.271Mb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)