Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost

Autor/a

Costa García, Fiona

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Ugarte Calleja, Seber

Data de publicació

2011-10-04T11:29:56Z



Resum

El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals es definirà la influència d‟Internet com a eina, la web 2.0 com a espai de diàleg i coneixement, i la narrativa hipertextual fruit de la interactivitat. Lost és l'exemple concret de American TV serie sota el qual s'explicarà com aquestes característiques són portades a la pràctica i convertides en una producció d'èxit.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Sèries (Televisió) -- Estats Units d'Amèrica; Internet; Web 2.0; Hipertext; Interactivitat; Lost (Sèrie televisiva)

Pàgines

69 p.

670577 bytes

Documents

TFC-COSTAG-2011.pdf

654.8Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)