dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Costa García, Fiona
dc.date.accessioned
2011-10-04T11:29:56Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:28Z
dc.date.available
2011-10-04T11:29:56Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:28Z
dc.date.issued
2011-10-04T11:29:56Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/170115
dc.description.abstract
El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals es definirà la influència d‟Internet com a eina, la web 2.0 com a espai de diàleg i coneixement, i la narrativa hipertextual fruit de la interactivitat. Lost és l'exemple concret de American TV serie sota el qual s'explicarà com aquestes característiques són portades a la pràctica i convertides en una producció d'èxit.
cat
dc.format.extent
670577 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
dc.subject.other
Sèries (Televisió) -- Estats Units d'Amèrica
dc.subject.other
Internet
dc.subject.other
Hipertext
dc.subject.other
Interactivitat
dc.subject.other
Lost (Sèrie televisiva)
dc.title
Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis