Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Costa García, Fiona
dc.date.accessioned
2011-10-04T11:29:56Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:28Z
dc.date.available
2011-10-04T11:29:56Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:28Z
dc.date.created
2011
dc.date.issued
2011-10-04T11:29:56Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/170115
dc.description.abstract
El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals es definirà la influència d‟Internet com a eina, la web 2.0 com a espai de diàleg i coneixement, i la narrativa hipertextual fruit de la interactivitat. Lost és l'exemple concret de American TV serie sota el qual s'explicarà com aquestes característiques són portades a la pràctica i convertides en una producció d'èxit.
cat
dc.format.extent
69 p.
dc.format.extent
670577 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
dc.subject.other
Sèries (Televisió) -- Estats Units d'Amèrica
dc.subject.other
Internet
dc.subject.other
Web 2.0
dc.subject.other
Hipertext
dc.subject.other
Interactivitat
dc.subject.other
Lost (Sèrie televisiva)
dc.title
Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.subject.udc
65


Documentos

TFC-COSTAG-2011.pdf

654.8Kb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)