Lovemarks: lealtad más allá de la razón

Autor/a

Oliver Talavera, Laura

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Ugarte Calleja, Seber

Fecha de publicación

2009-02-26T15:26:41Z



Resumen

El present treball és un estudi a nivell global i individual sobre marques, i especialment les lovemarks, i els diferents vincles emocionals que motiven i impulsen el culte de determinats béns i serveis. L’estudi està enfocat a dos nivells: el del consumidor i el dels planificadors estratègics de marca.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Marques comercials; Comportament dels consumidors; Imatge corporativa; Planificació estratègica

Páginas

69 p.

6510577 bytes

Documentos

TFC-OLIVER-2009.pdf

6.208Mb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)