dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Oliver Talavera, Laura
dc.date.accessioned
2009-02-26T15:26:41Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:45:31Z
dc.date.available
2009-02-26T15:26:41Z
dc.date.available
2024-10-02T07:45:31Z
dc.date.issued
2009-02-26T15:26:41Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/13802
dc.description.abstract
El present treball és un estudi a nivell global i individual sobre marques, i especialment les lovemarks, i els diferents vincles emocionals que motiven i impulsen el culte de determinats béns i serveis. L’estudi està enfocat a dos nivells: el del consumidor i el dels planificadors estratègics de marca.
cat
dc.format.extent
69 p.
ca
dc.format.extent
6510577 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Marques comercials
ca
dc.subject.other
Comportament dels consumidors
ca
dc.subject.other
Imatge corporativa
ca
dc.subject.other
Planificació estratègica
ca
dc.title
Lovemarks: lealtad más allá de la razón
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca