Periodismo y neologismos del ámbito de la moda: un estudio comparativo

Autor/a

Rodríguez Rubio, Sílvia

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

De Bobes Soler, Eulàlia

Fecha de publicación

2009-02-25T16:11:49Z



Resumen

Aquest treball pretén analitzar l’ús de manlleus relacionats amb el món de la moda en la premsa escrita. En el vocabulari que utilitzen els periodistes espanyols hi ha centenars de paraules i expressions extranjeres, ben escrites, mal escrites, entre cometes, sense cometes, etc. Aquest estudi analitza el perquè del seu ús i l‘estat de l’espanyol davant l’acceptació d’aquests termes.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Neologismes; Lexicografia; Lingüística; Castellà; Moda; Periodisme

Páginas

53 p.

232820 bytes

64344 bytes

354233 bytes

Documentos

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(1).pdf

227.3Kb

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(2).pdf

62.83Kb

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(3).pdf

345.9Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)