Periodismo y neologismos del ámbito de la moda: un estudio comparativo

Autor/a

Rodríguez Rubio, Sílvia

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

De Bobes Soler, Eulàlia

Data de publicació

2009-02-25T16:11:49Z



Resum

Aquest treball pretén analitzar l’ús de manlleus relacionats amb el món de la moda en la premsa escrita. En el vocabulari que utilitzen els periodistes espanyols hi ha centenars de paraules i expressions extranjeres, ben escrites, mal escrites, entre cometes, sense cometes, etc. Aquest estudi analitza el perquè del seu ús i l‘estat de l’espanyol davant l’acceptació d’aquests termes.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Neologismes; Lexicografia; Lingüística; Castellà; Moda; Periodisme

Pàgines

53 p.

232820 bytes

64344 bytes

354233 bytes

Documents

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(1).pdf

227.3Kb

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(2).pdf

62.83Kb

TFC-RODRIGUEZRUBIO-2009(3).pdf

345.9Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)